יום רביעי, 5 ביוני 2013

טיסה ישירה לפראג


פראג נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה וגם אחת הזולות ביותר לנופש. פראג היא גם אחת הערים העתיקות באירופה והיא ממוקמת לגדות נהר הוולטבה. על פני הנהר מתוחים כמה וכמה מהגשרים המפורסמים באירופה ומצידו השני של הנהר מתנוססת מצודת פראג היפה והמרשימה וארמון הנשיא. כיכר השעון והעיר העתיקה מספקים לתיירים מקומות רבים לבקר בהם, מסעדות טובות, בתי קפה קטנים, גלריות הממוקמות בחצרות פנימיים וכדומה. גם ביתו של קפקא מצוי בעיר והרובע היהודי עם כמה בתי כנסת ששרדו את השואה.

טיסות לפראג


טיסה ישירה לפראג מתל אביב לוקחת כארבע וחצי שעות והעונה הטובה ביותר לבקר בעיר היא בין האביב ועד לחודש אוקטובר. טיסה ישירה לפראג ניתן למצוא בחברת אל על, ישראייר או נתיבי אוויר צ'כים. בעונת התיירות ניתן למצוא גם טיסות שכר רבות במחירים אטרקטיביים. שדה התעופה ממוקם כעשרים ק"מ מהעיר ושמו רוזין. ההגעה לעיר היא באמצעות אוטובוס, רכבת או מטרו.

טיולים מאורגנים לטנזניה


טנזניה היא אחד מיעדי הספארי המבוקשים ביותר ביבשת השחורה ולמעלה מרבע משטחה מוכרז כשמורת טבע. בשמורות אלה יש את ריכוז חיות הבר הגדול ביותר באפריקה. השמורות עצמן שונות זו מזו והנופים בהם מתחלפים מאגמים ליערות טרופיים ולהרים נישאים, נהרות שוצפים והרי געש גדולים. טיולים מאורגנים לטנזניה לוקחים אתכם לצפות באריות, תנינים, ג'ירפות, זברות, קופים, ציפורים מסוגים שונות ועוד ועוד.

הטיול המאורגן


טיול מאורגן לטנזניה במסגרת טיול ספארי מתרחש ברכבי שטח עם גג נפתח המאפשר צפייה בחיי הבר המרהיבים שבשמורות השונות. בנוסף, מביא אתכם הטיול למפגש עם האוכלוסייה המקומית האותנטית – שבט המסאי. טיולים מאורגנים לוקחים 9 ימים או יותר והם מתרחשים החל מחודש ינואר של השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה