יום ראשון, 30 ביוני 2013

תערוכות בגרמניה

ישנן תערוכות בגרמניה כמעט כל שבוע. גרמניה היא אחת המדינות המובילות בנושא ארגון התערוכות. חלק נכבד מהתערוכות בגרמניה הן תערוכות בינלאומיות, ומתקיימות בערים: דיסלדורף – האלגנטית שבערי גרמניה, ובקלן – העיר עם המורשת העתיקה. דוגמאות לתערוכות קרובות: תערוכת Angua, שהיא תערוכת המזון והמשקאות הגדולה ביותר באירופה, אחת מתוך מספר תערוכות בגרמניה. מדובר בתערוכת מזון ומשקאות מהגדולות באירופה, המתקיימת פעם בשנתיים בעיר קלן. השנה היא תתקיים בתאריכים 5-9.10.13.

תערוכת Medica


תערוכות בגרמניה אינן פוסחות על עולם הרפואה. תערוכת Medica הינה תערוכה גדולה של ציוד רפואי. היא נחשבת לתערוכה החשובה ביותר בעולם בתחום זה. היא מתקיימת בעיר דיסלדורף. ניתן למצוא בה חידושים בתחום הרפואה: פיתוחים טכנולוגיים בתחומי הפיזיותראפיה והאורטופדיה, מכשור חדש ועוד. תערוכה זו תתקיים ב- 20-23.11.13. באם תערוכות בגרמניה מעניינות אתכם, שקלו ללכת לתערוכה זאת.

על טיולים בסין העצומה


טיולים בסין הופכים פופולאריים משנה לשנה. מדובר במדינה השלישית בגודלה בעולם, בה מתגוררים כמיליארד ורבע נפש, המהווים כ-20% מתושבי כדור הארץ כולם. זוהי מדינה עצומה, עם היסטוריה מפוארת. ניתן למצוא בה אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, כפרים אותנטיים יחד עם ערים המשלבות חדש וישן. החומה הגדולה הינה אחד האתרים היותר ידועים של סין, הנחשבת גם לאחד מפלאי תבל. גם העיר האסורה, הנמצאת בבירה, בייג'ין, נחשבת ליעד הולך ועולה. טיולים לסין זה דבר נהדר שיעשה לכם את הקיץ.

טיולים בסין זהו הדבר הבא שאתם הולכים לעשות


באם טיולים לסין מעניינים אתכם, ראוי שתקראו מעט מידע מקדים אודות מדינה זו. למשל, אודות יער האבן ביונאן, שהינו רק אחד מהיעדים הראויים לביקור. טיולים לסין ייקחו אתכם למקומות נהדרים, כמו שמורת הפנדות בסצ'ואן. תהיה לכם הזדמנות לצפות בחיילי הטרה קוטה ובפסל הבודהה הענק אשר באמי שאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה