יום שלישי, 10 באפריל 2012

עולים ליאכטה ושוכחים מהשגרה

מי שמעולם לא התנסה בשייט יתקשה להבין את התחושות המלוות סוג כזה של אטרקציה. למעשה, גם מי שבעבר ביקר בספינות גדולות ועמוסות אך לא יצא לשייט על יאכטה אינטימית אינו מסוגל להפנים את ההבדלים בין האפשרויות. שייט ביאכטה איכותית אשר נבנתה ברמה גבוהה ומיועדת מראש לבילוי מצומצם היא הדרך הטובה ביותר לחוות מקרוב את הים, ליהנות משקט ולהתחבר לשלווה. בנוסף, בניגוד לספינות הגדולות רק יאכטות מאפשרות קיום ארוחות רומנטיות, מסיבות או אירועים.

מכירים את הים התיכון מחדש
עבור תיירים המגיעים לישראל שייט ביאכטה נחשב לגולת הכותרת של הביקור בארץ הקודש. עבורנו זה נראה מובן מאליו שבכל פעם בה נרצה לנקות את הראש נוכל להשכיר יאכטות, אך במקומות רבים בעולם המצב שונה.
הקרבה של ישראל לים התיכון והיאכטות האיכותיות המפוזרות ברחבי הארץ עומדות לרשות כל מי שרוצה לנצל שייט ביאכטה לצורך שבירת השגרה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחור מראש יאכטה איכותית, הנבנתה תחת פיקוח ועומדת בסטנדרטים מחמירים. מלבד ההתאמה של יאכטות לזוגות או לבילוי עם חברים, שייט ביאכטה נחשב גם לדרך אופטימאלית לנצל ימי חופש עם המשפחה. השגרה השוחקת מסתיימת ברגע בו עולים על היאכטה, נהנים ממוזיקה מרגיעה ומארוחה טובה ומשתחררים מול הבריזה הנעימה.

מסלולי השייט לבחירתכם

ניתן להזמין שייט ביאכטה בהתרעה קצרה וכך להפתיע מישהו בספונטניות, או לשריין מראש מקום על יאכטות ולהזמין אורחים נוספים. ישנם מספר מסלולים לשייט ביאכטה, כמו אלו המאפשרים היכרות עם הים, שייט דרך המרינות וערי החוף, שייט המשלב הדרכה בסיסית על תורת הספנות וכמובן מסלולי שייט קלאסיים. בשורה התחתונה, היאכטה עומדת לרשותכם ואתם אלו אשר מחליטים מה לעשות איתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה