יום שני, 23 בינואר 2012

אז למה המטוסים לבלקן מלאים כל כך?

כשהתחלתי לעבוד כדייל, לפני יותר מדי שנים, ניסיתי לשחק עם עצמי משחק ניחושים ולנסות להמר אלו יעדים הם הכי מבוקשים. כמובן שעם הזמן, ככל שטסתי יותר השתפרתי במשחק. היום אני יכול להגיד בוודאות שלמרות שאני משחק במשחק הזה רק עם עצמי, אני ללא ספק האלוף הבלתי מעורער.

אחד הדברים שהפתיעו אותי ביותר כשהתחלתי את עבודתי כדייל, הוא הכמות העצומה של אנשים שטסו למדינות שונות במזרח אירופה ובבלקן.


לפני שנכנסתי ל"עסקי התעופה" הייתי בטוח שהאנשים היחידים שיסעו לרומניה או לקרואטיה לדוגמא, יהיו מבוגרים אשר מעוניינים לצאת לטיול שורשים כזה או אחר. להפתעתי הרבה המטוסים למדינות הללו היו מלאים בישראלים רבים מכל הגילאים, אשר נסעו על דעת עצמם למדינות במזרח אירופה ובבלקן, ולא כדי למצוא איפה סבתא גרה.

כשניסיתי לחקור מה הסיבה לנהירה העצומה למקומות אלו, קיבלתי תשובה פשוטה, בת שתי מילים: מלון ספא. כן קוראיי הנאמנים. אני לא יודע אם ידעתם זאת או לא, אבל מזרח אירופה היא מעצמת ספא של ממש. כמעט ארץ במזרח אירופה ניתן למצוא לפחות מלון ספא מרכזי ואיכותי. מלון ספא אחד אמרתי? אני מתכוון לעשרות, למאות ואולי אף ליותר.

מסתבר שהבלקן ועולם הספא הולכים נהדר יחדיו. יחד עם זאת, במהלך עבודתי גיליתי שלינה במסגרת מלון ספא לא מיוחדת רק לטיסות במזרח אירופה. אנשים רבים נוסעים לרחבי אירופה אך ורק על מנת ליהנות מביקור באיזה מלון ספא איכותי.

מלון ספא הוא ללא ספק כלי אשר משדרג כל חופשה. מלון ספא מאפשר להפוך את החופשה למפנקת ומהנה יותר, כשללינה הסטנדרטית בבית המלון חוברים פינוקים ייחודיים כגון מסאז',ג'קוזי ועוד, אשר הופכים את החופשה לחופשה אמיתית. כשאני מתחיל משמרת בטיסה כזו או אחרת, אני תמיד מחפש את האנשים עם החיוך המטופש על הפרצוף. פעמים רבות אלו האנשים שטסים ללון באיזה מלון ספא באירופה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה