יום שלישי, 10 באפריל 2012

כל האופציות לצאת לשייט

ישנן דרכים רבות לצאת וליהנות משייט. האופציה הראשונה היא שייט תענוגות רומנטי, המתאים לבני זוג אשר מעוניינים לבלות זמן איכות אינטימי. בנוסף, שייט מן הסוג הזה יכול להתאים גם כאטרקציה לירח דבש, ימי הולדת או ימי נישואין. היות ובישראל ישנה גישה נוחה יותר לנמלים מהם ניתן לצאת לשייט, קיימות חברות רבות המציעות חופשה מן הסוג הזה. המשמעות היא מחירים הוגנים ונמוכים, אשר במקרים רבים מתגלים כמשתלמים הרבה יותר מאשר טיסה לחו"ל.
ומה עם הילדים?
גם עבור משפחות אופציית השייט יכולה להיות מעניינת. האווירה המרעננת והתנאים המפנקים של שייט תענוגות לא באים על חשבון החוויה עצמה: הפלגה ארוכה במהלכה נחשפים הילדים לנוף מדהים ולתחושות מיוחדות.

עולים ליאכטה ושוכחים מהשגרה

מי שמעולם לא התנסה בשייט יתקשה להבין את התחושות המלוות סוג כזה של אטרקציה. למעשה, גם מי שבעבר ביקר בספינות גדולות ועמוסות אך לא יצא לשייט על יאכטה אינטימית אינו מסוגל להפנים את ההבדלים בין האפשרויות. שייט ביאכטה איכותית אשר נבנתה ברמה גבוהה ומיועדת מראש לבילוי מצומצם היא הדרך הטובה ביותר לחוות מקרוב את הים, ליהנות משקט ולהתחבר לשלווה. בנוסף, בניגוד לספינות הגדולות רק יאכטות מאפשרות קיום ארוחות רומנטיות, מסיבות או אירועים.

מכירים את הים התיכון מחדש
עבור תיירים המגיעים לישראל שייט ביאכטה נחשב לגולת הכותרת של הביקור בארץ הקודש. עבורנו זה נראה מובן מאליו שבכל פעם בה נרצה לנקות את הראש נוכל להשכיר יאכטות, אך במקומות רבים בעולם המצב שונה.